Profil | Afstemninger | Aktive Emner | Søg i forum | Hjælp
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Divers.dk
 Diverse
 Er der interesse for lidt udlands erfaringer?
 New Topic  Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Sole

Denmark
3 Posts

Posted - 26 Mar 2005 :  19:48:20  Show Profile  Visit Sole's Homepage  Reply with Quote
Hejsa alle sammen, jeg hedder Sole, og har tilbragt det meste af de sidste 3-4 år med at arbejde med dykning i udlandet.

Først som divemaster i thailand, derefter som instruktør og prof. videographer i australien, derefter i egypten, plus et par lande og dyk derimellem [:p]

Nu er jeg jo sikkert ikke den eneste der har gjort dette, men da jeg finder mig selv tilbage i danmark for en tid, ville det da være muligt for mig at dele lidt af mine erfaringer, vel at mærke hvis der er interesse for det.

Så mit spørgsmål lyder er der interesse for at jeg deler af min erfaring, og hvilket område er mest interesant?

- at blive prof. dykker i udlandet og hvad det indebærer de fleste steder, evt. hvilke faldgruber jeg har set (divemaster)

- at blive instruktør

- at blive videographer

- dykning, arbejde og livet i koh tao, og koh phi phi, thailand (lidt i malaysia) specielt har jeg tilbragt over et halvt år på phi phi og kender dykkerstederne der godt, men ved jo ik hva der er ændret siden tsunamien.

- dykning, arbejde og livet i cairns, australien (lidt blandet fra perth og exmouth)

- dykning, arbejde og livet i Dahab, Egypten (dykkersteder som blue hole)

- lidt billeder og film liggende mest fra australien hvor jeg arbejdede som videographer.

Jeg ved ikke hvad niveau de fleste er på, om i allerede har fået rigelig med input fra andre dykkere/instruktører som har været i udlandet, eller hvordan det står til, men nu er tilbudet der ihvertfald.

Lidt om mig selv og min erfaring i denne tid...

Fik taget min PADI OW i grækenland, AOW i københavn, fik dykket lidt i sverige og bornholm, men ret begrænset her i kolde skandinavien :) ikke fordi det ikke er det værd, har bare ikke været hjemme nok.

Er nu PADI MSDT, Videographer, med 600+ dyk deraf ca 25 kolde dyk, så der er jeg grøn :)

Jeg er lige kommet hjem fra 4 måneders arbejde i egypten, dahab, så der har jeg alle dykkersteder frisk i hukommelsen.

Derudover har jeg savnet en side hvor der er samlet godt med dykkere, evt. noget i stil med dykarna.nu i sverige hvor der er et godt community der snakker sammen og hjælper hinanden, virker ikke som vi har det rigtig i danmark, men det må vel kunne ændres?

Specielt en god funktion hvor man kan skrive sig op, og lede efter andre dykkere i samme område at dykke med.

Så kom med nogle kommentarer :)

Stort krammer, og håb om nogle gode sikre dyk!
Venlig Hilsen, Sole

Sole

Denmark
3 Posts

Posted - 06 Apr 2005 :  06:21:09  Show Profile  Visit Sole's Homepage  Reply with Quote
Jeg går næsten ud fra med den store interesse at det ikke er nødvendigt at skrive noget.

Dog har jeg et spørgsmål, findes der en portal i stil med dykarna.se, og sportsdykare.se i danmark?

eller for den sags skyld bare et aktivt forum i danmark for dykkere?

og hvor er de sites så ???

Mvh Sole
Go to Top of Page

Divers.dk

Denmark
185 Posts

Posted - 06 Apr 2005 :  13:37:03  Show Profile  Visit Divers.dk's Homepage  Click to see Divers.dk's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Sole

Jeg har ikke hørt om andre sider på dansk, Divers.dk er en af de bedst besøgte sider i DK, jeg må give dig ret i at der ikke er super meget gang i dette forum men der er ca. 45 der kigger ind forbi hver dag.

med venlig hilsn [8)]
Birger Jersin
admin@divers.dk
Go to Top of Page

Atrolon

1 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  21:23:40  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er lige startet på Dive Master, og har som mål at komme ud og rejse som det.
Så jeg vil meget gerne have noget mere info og hints omkring det.

Håber Sole er her inde i nu :)
Go to Top of Page

Sole

Denmark
3 Posts

Posted - 23 Aug 2006 :  04:51:57  Show Profile  Visit Sole's Homepage  Reply with Quote
sole@sole.dk

;)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
© 2000-05 Go To Top Of Page