Profil | Afstemninger | Aktive Emner | Søg i forum | Hjælp
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Divers.dk
 Diverse
 Dårlige oplevelser
 New Topic  Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Thomas

Denmark
9 Posts

Posted - 26 May 2006 :  23:51:43  Show Profile  Reply with Quote
Jeg syntes det er på sin plads med en advarsel. Jeg taler om en advarsel til alle de dykkere som søger den bedste service og en fair behandling. For at gøre en lang historie kort, vil jeg fraråde alle at handle i [b]Dykker Sport på fisketorvet i København[/b]. Jeg købte en brugt tørdragt(dec 2005), blev lovet et tørdragtskursus, blev brændt af 2 gange, blev som kompentation lovet et gavekort på 500.-(hvilket jeg endnu ikke har modtaget) fik af personlige årsager ikke brugt dragten før end for en uge side, her gik manchetten op i limningen. Det var med meget besvær jeg fik dem til at tage dragten ind til rep. og først efter at have været blevet brændt af endnu engang. Jeg håber for andre at det kun er mig, som har haft en dårlig oplevelse.[V]

Haakon

Denmark
28 Posts

Posted - 02 Jun 2006 :  17:34:07  Show Profile  Reply with Quote
Det var da rimelig uheldig. Alle butikker bør ha fokus på å sørge for en god service. Dette var jo tilsynelatende ikke et eksempel på god service. Nå kjenner ikke jeg omstendighetene, men så mange nedturer burde ikke være mulig.

Haakon

two is one - one is none
Go to Top of Page

Thomas

Denmark
9 Posts

Posted - 22 Jun 2006 :  11:52:44  Show Profile  Reply with Quote
For at være retfærdig skal det siges, at der nu er kommet ny indehaver i Dykkersport i fisketorvet og det tegner allerede til at blive bedere.
Go to Top of Page

Haakon

Denmark
28 Posts

Posted - 24 Jun 2006 :  10:40:21  Show Profile  Reply with Quote
Det høres jo bra ut. Har du snakket med den nye eieren om din situasjon? Hvis han har kjøpt virksomheten er han sikkert interessert i å finne en løsning for å rette opp i skadene den forrige eieren har gjort.

Haakon

two is one - one is none
Go to Top of Page

Thomas

Denmark
9 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  13:48:36  Show Profile  Reply with Quote
Alt er kommet i orden. vi fik vores tørdragt, så nu er vi glade igen.
Go to Top of Page

Haakon

Denmark
28 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  18:35:58  Show Profile  Reply with Quote
Det er godt å høre. Så er det vel på sin plass å si at Dykkersport i Fiskertorvet har blitt et hederlig sted igjen? Selvfølgelig kun hvis det er det du mener. Du kan jo evt. legge inn en linje i det første innlegget ditt som sier at ting har løst seg med ny eier. Den nye eieren har sikkert ikke lyst til å lide under den forrige eierens dårlige reklame...

Haakon

two is one - one is none
Go to Top of Page

Thomas

Denmark
9 Posts

Posted - 19 Aug 2006 :  00:09:56  Show Profile  Reply with Quote
Det var også det, der var mit budskab: Det var ikke butikken, men den tidligere indehaver af butikken der var problemer med.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
© 2000-05 Go To Top Of Page