Profil | Afstemninger | Aktive Emner | Søg i forum | Hjælp
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Divers.dk
 Diverse
 Silikone spray på tørdragt af Tri-laminat?
 New Topic  Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

TTGH

Denmark
3 Posts

Posted - 17 Aug 2006 :  19:21:55  Show Profile  Visit TTGH's Homepage  Reply with Quote
Har lige købt en brugt tørdragt af Tri-laminat og opdaget at latex manchetter er lidt møre, kan man bruge silikone spray for at få dem til at holde lidt endnu? Er det til at lime nye på hvis der har været silikone på dragten?
Evt. se vedhæftet billed.
Eller skal de bare skiftes med det samme?
/TTGH [:o)]

cmas**

Download vedhæftet fil: [url="http://divers.dk/forum_new/uploaded/2006817192339_manchetter.jpg"]2006817192339_manchetter.jpg[/url]

Edited by - TTGH on 17 Aug 2006 19:24:51

Thomas

Denmark
9 Posts

Posted - 19 Aug 2006 :  00:13:22  Show Profile  Reply with Quote
Jeg mener at have hørt at det ikke er så smart at bruge den slags spray, men jeg er ikke sikker. En ting er jeg sikker på og det er, du bliver meget glad når du får nye manchetter på. Det er helt sikkert en god indvestering.

Go to Top of Page

Haakon

Denmark
28 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  23:24:18  Show Profile  Reply with Quote
Det er bare å skifte. Ingen god ide med silikonspray. Det vil ikke rette opp svakhetene i latexen og samtidig gjøre det vanskeligere å rengjøre drakten (før bytte av mansjetter). Det er ikke spesielt vanskelig å skifte mansjetter selv, men hvis du er usikker er det nok en god idé å få noen andre til å gjøre det. Det koster ikke all verden.

Haakon

two is one - one is none
Go to Top of Page

Divers.dk

Denmark
185 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  13:03:43  Show Profile  Visit Divers.dk's Homepage  Click to see Divers.dk's MSN Messenger address  Reply with Quote
Gummifabrikken her lavet en glimrende vejledning i at skifte manchetter

Du finder den her:
http://www.gummifabrikken.dk/files/udskiftning%20af%20manchetter%20dk.pdf

Med venlig hilsen
Admin@divers.dk
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
© 2000-05 Go To Top Of Page